Lamiyye Kizlar bugun sabahdan belimde bir agri var karnimdada ara sira sertlesme oluyor sol tarafda acaba normalmi doktoruda her dakika rahatsiz etmek isdemiyorum yeni dis problemim vardi onu sordun onuncin dedim belki normal birseydir
Lamiyye Aslaninannesi_ belki burda biri yardimci olur boyle bisey yasamisdir ve normaldir belki ilk bura yazmak isdedim bilmem ))
Aslaninannesi_ Lamiyye benimde aynı 18.haftamdayım gittim doktora sertleşme için normal dedi ağrı içinde soğuk girmiştir dedi magnezyum aklına gelmedi sanırım acil doktoruydu 😀
Aslaninannesi_ Lamiyye olabilir canım benim ilk gebelik olduğu için baya tecrübesizim kalçam çok ağrıyor benimde