Kızlar Allah nasip ederse pazar günü 30.haftama gireceğim. Serklajlıyım. Yaklaşık olarak 4 aydır hiç kalkmadan yatıyorum. Şimdi 30. haftaya girince ben kaçıncı ayıma girmiş oluyorum veya kaçıncı ayımı tamamlamış oluyorum 7 ay bitmiş mi oluyor. Daha hiçbir şey almadım. Bir kaybım olduğu için psikolojim buna el vermiyor. Ama 7 ayı doldurduktan sonra biraz almak istiyorum..