Kızlar 16 haftalık hamileliğim de 13 hafta da gelişimi durmuş ve kalp atışı olmadığından bi kürtaj yaşadım öncesinde sancı ile normal doğum yaptırdıkları için çocuk düşünce bacak arasına baktım çıkıntı vardı evet ama kızlardaki çıkıntı da uzunumsu olur mu bu haftalarda var mı düşük yapıp cinsiyetine bakan. Aklımda kaldı ben çıkıntı gördüm ama kız çıkıntısı nasıl oluyor uzunumsu oluyor mu hafif aklıma takildi bir de pataloji veya genetik testte cinsiyet bilgisi yazıyorlar mı ?