Arkadaşlar doğum zamanı geldiğinde myom ameliyatı olalı 2 yıl olmuş oluyor. Normal doğurabilirmiyim bilmiyorum doktorlarım riske atma diyorlar ama sezeryan sonrası bile normal doğuran var bilemedim benim ameliyatım laparoskopikti birde. Gönlüm normalden yana ama riske atılırmı bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı?????