Şuanda farkettim.
Uygulamada doğum çizelgesinde 42. Haftaya bile yer verilmiş…
Mesela şuan bana 6 Aralık diyor doğum için ben bunu 40 haftayı baz alarak sezaryeni 38 de alsa Kasım ortası diye düşünüyordum.. bu uygulama bana 6 Kasım derken 42 haftayı baz alarak mı diyor ??
Aklım karıştı 🤢