Merhaba , bende hamileliğimin 7+5 inci haftasindayim 🌺 6+3 te kontrolw gittigimde bebeği görüp kalp atışını da gormustuk pıt pıt atıyordu 🤗 doktorum kalp sesini duymak için cihazdan bebeğin kesesine bir ısı alanı yayıldığını ve bununda keseyi zedeleyebilme ihtimali olduğunu , bununla.ilgili araştırmalar olduğunu o sebeple erkenden dinlemenin gereksiz olduğunu söyledi , 2 hafta sonra gel biraz daha gelişmiş olsun tutunsun o zaman dinleteyim dedi . Hakikaten araştırdığımda bu şekilde olduğunu gördüm . Nasipse pazartesi gideceğim bende 😊 inşallah sağlıkla gelsin sizinde bebisiniz