mervemurat16 Bsssse 12 haftalıkken yaşadım düşük olabilir dedi doktor iğne yapıldı sonra progestan fitil kullandım bol dinlenme çok önemli devamlı ayak altıma yastık koyup o şekilde uyudum 1 haftada kanama yeri kapandı sağlıklı bir şekildede doğum yaptım 38+3 de
Seymaaacar Bsssse merhaba kese içinde kanama ile ilgili hiçbir yerden bilgi alamadım hep çevresinde kanama yazıyor sizde durum nedir? Devam ediyor mu?