Bahar1316 19+3 hamileyim gribim 1 haftadır ilaç kullanmamak için hep bitki çayları içtim ve kustum sabah kalktığımdan beri sol kasigimda agri batma var belime vuruyo perşembe günü detaylı utrasyonum var hastaneyede gitmedim bunun için..
Gfrnszgn Bahar1316 bitki çayı içmemen gerekiyor doktor bana yasakladı.Ayrıca ben lokman hekimim mağazam var hamile hiçbir bayana bitki ilacı vermiyorum ne içtin çok mu içtin bence bir doktora git sakin ol birşey olsa 1 hafta önce olurdu sen yine de doktora git ferahlat içini
CerenSelvi Gfrnszgn merhaba ben haftada bir bir bardak ıhlamur içiyorum bu da mu olmaz acaba? Diğer hiçbir bitki çayını içmiyorum
Rsutluoglu CerenSelvi ben gripolduğumda doktoruma sormuştum ıhlamurda hiçbir sıkıntı yok istediğin kadar içebilirsin demişti şimdi de nezle olduğum an içiyorum hamdolsun bi sıkıntı yaşamadım
Gfrnszgn CerenSelvi bana çok kötü olursan iç dediler ama içmiyorum da satmıyorum da Allah korusun bitkiler tedavi ettiği kadar hiç beklenmeyen bir yan etkiye de neden oluyor hastaysan boğazını yumuşatmak istiyorsan 1 kase bal içine çay kaşığının yarısı kadar toz zencefil koy birde bal ekle emin ol ıhlamurdan daha faydalı
Heather Bence yarın bi doktora gidin emin olmak için vakit kaybetmeyin. Detaylı ultrason için tekrar gidersiniz😊 bitki çaylarını bırakın bence. Belki sadece bebek büyümeye devam ettiği için bir ağrıdır ama içiniz rahat eder😊
Edos Bende 18+4 haftalığım bu ağrılar batmalar bu haftalarda oluyor sanırım. Grip oldugumda acil doktoru bitki çayları içmeyi önermişti. Buna bağlama birseyi yoktur Allhin izni ile ama içim rahat etsin diye bir git istersen.