Slm kizlar yarin 35 haftalik olacam cok sukur bebegimin gelisimi iyi ama basindan beru karnim asagidaydi bugun kontrolde bebegimin cok asagida oldgunu soledi doktor erken dogabilir belli degl dedi sezeryan olmam lazm uc hafta sonra normalde korktum kasiklarima vuruyor ayakta cok kalamiyorm erken bu haftalarda dogum yapan varmi :((