Rumem Açlık safra asitleri testi yaptıran var mı 16,85 çıkmış benim cumartesi tekrar bakalım dedi doktorum siz ne gibi yol izlediniz düştümü yükseldimi gebelik zehirlenmesi yada erken doğuma sebebiyet veriyormuş diye okudum
Semam Rumem Ben yaptirmistim ilk gebeligimde 50 felan cikmisti 🤦♀️ Gebelik kolestaziydim. İlaç tedavisi verdiler doğuma kadar kullandım. Birde kolestaz olduğum için 37. Haftamda sezeryan olmak durumunda kaldım. Başka herhangi bir sorun yaşamadım ama 😊
Rumem Semam anladım teşekkürler cumartesi tekrar kan vericem sanırım onun sonucundan sonra doktorumda bana kesin bir şey söylicektir
Semam Aysenuruckn Normal kan tahlilleriyle birlikte bakılmıyor o değere. Sadece ona baktırmak için gastroenterolojiydi sanırım o bölüme gidiyorsunuz. Orda yapılıyor hemende çıkmıyor zaten sonucu 1 hafta kadar sürmüştü benimki 😐
Ftmky1 Semam merhaba benim bugün açlık safra asiti testim 29 çıkmış nasıl sizce ast alt de 680 lerden 220 lere geriledi
Semam Aysenuruckn Ultrasyonla bakmisti benimde safra keseme sonra safra asidi tahlili için kan alinmisti birde emara sokmuştu beni doktor. Zaten saframda taş olduğu için sanırım bu sorunu yaşamışım 🤦♀️ sadece ultrasyonlamj bakildi sana