aycicegi22 Tüp bebek 8. Gün bugün transfer sonrası erken gebelik testi bu şekil silik çıktı daha belirgin olması gerekmez miydi??
aycicegi22 Mucize2 çok fazla kasık ağrım vardı korktum biraz bekleyemedim yaptım ama şimdi de içim içimi yiyor ya yine kimyasalsa diye..
aycicegi22 Melisahmet yaa inşallah, bi önceki kimyasaldı değer hep düşüktü diye oda silikti korkuyorum şimdi