Smeyye-0 genel anestezi ile 2 doğum yaptım
- Uyandığımda ağrısız sızısız idim . Bir kaç saate narkoz vücuttan gitmeye başladıkça acı hissetmeye başladım .. ağrı kesiciler le serumla kesildi hafifledi yürüdüm . Yataktan kalkıp yatarken çok ağrım sızım oldu 3. Gü taburcu oldum evde kendi işimi kendim gördüm iyiydim
- Genel anestezi de gözümü ağrı sızıyla açtım .. taburcu olduktan sonra 20 gün kadar yatalak gibi yattım..
Açıkçası genelin çok şikayeti yok burada.. spinal epiduralde ki sıkıntılar daha fazla
Baş ağrısı,boyun bel ağrısı,mide bulantısı uyuşukluk geçince ameliyat bölgesi ağrısı gibi bir çok sıkıntı dinledim burada .. bence ya bünye ya doktorla alakalı.. bünye olsa yine ikisi de aynı olmadı bende.. yine doktor eliyle alakalı bence