FairyMoon evet çünkü daha önce yakın zamanlarda da yaptığım testlerde oyle bir şey demedi doktorum genelde her tahlili yapar zaten dahiliyeye de gitmiştim değerlerin hepsi çok güzel demişti ondan korktum bi anlık bir şey mi veya daha önceden olan bir şey mi diye tedirginleştim. Teşekkür ederim 🙏🏻