Kızlar 17. Haftadayım ilk gebeliğim ve hissedemedim bebeğimin hareketlerini yani daha doğrusu nasıl olduğunu bilmiyorum bile ama çok istiyorum hissetmeyi sanki az önce karnımı bisey çekti gibi oldu acaba o mu diye bi anlık sevindim. Varmı aranızda aynı haftalarda olupta hareketini hisseden hamişler