Esinnur63 bendede öyle olmuştu hareket edememiştim dönemedim kıpırdamadan bişey yoktu eşim yardımıyla kalktım geçmesi için yürüttü beni evin içinde ana kadar tabi doktorunuza danışın çünkü benim bahsettiğim ağrı yan tarafımdaydi bazı annelerin erken doğum riski olabiliyo nolur nolmaz yinede gidin doktorunuza