Sezenay Eymeninannesi17 canım ilk haftalardan beri çekiyorum. 137yi gördüm ama 27.haftaya girdik şükür öyle böyle gidiyo
Beyza12345 Eymeninannesi17 benimde tanısı daha belli olmayan bi kalp atimi bozukluğu var ayni durum ben dede var ne yapacağımı hiç bilmiyorum
GizemBulut Eymeninannesi17 7+6 henuz ama ben de ayni durumdayim tasikardiyle birlikte halsizlikte oluyor
Leyla07 Bende surada bekleyeyim ben raporumu goturmeme ragmen hala normal dogumu bana oneriyor ama kalbimden dolayi cok korkuyorum sizde durumlar nasil kizlar doktorunuz doğum şekline ne diyor