NNurBzk Arkadaşlar 2 hafta önce düşük yaptım beta değeri düşmeye başlamıştı bugün yine kan verdim tekrar yükselme olmuş neden acaba bilgisi olan var mı
NNurBzk İlişki yaşamadık düşükten sonra değer düşerse kürtaja gerek yok demişti doktor düştü geri yükseldi