Esrakalkanc Kızlar 23 haftalıgım ama artık nefes almakta zorluk yasıyorum uyuyamıyorum sol tarafa sag tarafa uyusam sa bacaklarım uyusuyor uyku kalitem 0 cok erken degıl mı sızce
sltn2686 Esrakalkanc aynı tarafa doğru hep yatınca benimde belim ağrıyor bazen uyanıyorum 24+4 ama ağırlaşma değil de yinede dışarda gezip geldiğimde falan belim çatlıyor ama benim başından beri böyle , kaç kilo aldınız
myangelson Esrakalkanc ağırlaşmak değil de ayakta çok kalınca bel ve bacak ağrısından duramıyorum sanırım fıtık ağrısı vuruyor daha şimdiden böyleyse yandık. 15+6 haftaligiz ilk hamileliğimde 18. Haftada çatı ağrısı yaşamıştım magnezyum kullanınca geçmişti hep 🥲
Ysmnpmk Esrakalkanc 30. Haftama girdiğim gibi artık oturup kalkmak bile eziyet olmaya başladı😑çok zorlanıyorum 2 adımda nefes nefese kalıyorum. Aşağıya sürekli baskı var daha neler neler🥲
Esrakalkanc sltn2686 8 kılo verdım ben kılolu hamıle kalmıştım kıyafetlerim bol artık suan böyleysem doguma kadar nasıl olur bilmiyorum İlk gebelıgım ustelık
Htccndn Kelebegimmm ilk gebeliğim canım ödem felan hiç olmadı bende çok şükür ama nefes almakta zorlanıyorum 😒
ayssdmrr Valla ben 25. haftadan sonra baya bi ağırlaştım ya, yürürken bile nefes nefese kalıyorum, yataktan kalkmak bi işkence. Sanki her geçen gün daha da büyüyorum, bakalım sonlara doğru napıcam, artık yuvarlanırım heralde :)
Esrakalkanc ayssdmrr ya hahahah bu ben kılo da almadım aksine verdım psikolojim bozuldu artık ya nefes alamiyorum uyku kalıtem 2 haftadır yok dinc uyuyamıyorım
mer_vee 23+4 um ikiz gebelik bende de sırt ağrısı kuyruk sokumu ağrısı nefes alırken daralma var daha bir sürü var doğuma nasıl olacak diğer aylar düşünemiyorum
Esrakalkanc Ysmnpmk ah canım zen yıme 30 dasın ben 23 um kafayı yıcem bazen dıyorum kı ıcımden cıksın dısarda her turlu bakarım hahaha
Bergamot Esrakalkanc muz şeklinde benim boyumda hamile uyku yastığı almıştım e-bebekten. Bacak arasına alıp sarılınca hem karnı hem bacakları çok rahatlatıyor tavsiye ederim