Sunamalatya Merhaba hangi doktora gidiyorsunuz gebelik takibi için birde Turgut Özal hastanesinde doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız
R-veyda44 Devlet Hastanesi’ne gidiyorum doktorum fatih yiğit çok iyi bı doktor tavsiye ederim bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de 2019 da oldu oda serdar büğrüydu buda iyiydi ama eski devlette ben normal doğum yaptım ebeleri çok kötü davranıyordu.