Lylla midem yanıyor diyip duruyordum meğer hiçbir şey olmuyormuş😅 bu hafta yanınca anladım. Ap acı çiğ biner yediğinizi hayal edin aç karna, üstüne pul biber yutun. Midenizde oluşan his o oluyor işte… bazen yemek borusuna da yayılıyor o his, göğsünüzde bir acıma yanma hissi. Bazen ağza da geliyor mide sıvısı, belden yukarısı yanıyor oluyor. Gaviscon kurtarıcıymış. Hayatımda ilk defa mide yanması yaşadım bikaç gündür ben de şaşkınım, 9. Aydayız.