Buna benzer başlıkları aratıp verilen tavsiyelere göz atın derim, ben çok faydalandım zamanında 😊
Yesil fasulye koyabilirsiniz, patlican kızartıp koyabilirsiniz. Çıkarınca yemeklerini yapmak çok kolay oluyor. Köfte çeşitleri yapıp koyabilirsiniz, hem köfte patates gibi yemekler için ya da ekmek arası köfte olur hem de minik köftelerden ekşili köfte falan yapmak için. Dolma biber koyabilirsiniz, ben doldurup koyarım çıkarıp çözülmesini beklemeden salçalı su ile pişiriyorsunuz o günü kurtarır yemek derdinden.
Kurabiye, kek, börek, pogaca çeşitleri koyacağım kendim için. Lohusayken iştahım çok açık oluyor. Ispanak çıkınca ıspanak koyarım ben.
Ben bu hazırlıkları mevsimselden çok pratikl olmak için yapıyorum diyebilirim. Evet domates koyuyorum mevsimi geçeceği için ama, mesela köfte gibi şeyleri pratik olduğu için yapıyorum. Çıkar pişir hemen yemek olsun mantığı.