YesimAykut Aylizinannesii öner hocaya gittim ben de 2500 ödedim ağustosta ilgiliydi, riskli gebelik diye 26. Ve 31.haftada tekrar gel dedi
twinsmom__ Aylizinannesii benim ikiz ve mayıs ayında yaptrmıştm zam gelmiş Ben o gün 2500dü 5000lira ödedim O hastaneyi düşünürseniz arayıp fiyat bilgisi alın isterseniz İlgiliydi sanırım ilk gebeliğim yorum yapamıyorum😅 Biri yüzünü göstermedi göremedik Tekrar çağırmadı, çağırması gerekiyor mu bilmiyorum😅
Aseka Nuraaaay11 merhaba cihazı renkli mi acaba? Ben de detaylı için ona randevu almayı düşünüyorum. Gittiğim hastane siyah beyaz cihazı gitmişken bebişimi de renkli görmek isterim 🥰
YesimAykut twinsmom__ evet öyle düşünüyorum ama belli değil, bu haftasonu gideceğim muayene için konuşacağım bu konuları
twinsmom__ YesimAykut benim de doğumuma çok az kaldı öner bey de doğum yapıcam da çok kararsızım o yüzden sordum😅
YesimAykut twinsmom__ bence çok uzman bi doktor iyi yaparsınız Öner hocada doğum yapmakla, böyle hoca bulmak çok zor Kocaelide, zaten perinatalog kendisi, ben de konuşacağım bu konuları ona göre kendimi hazırlayacağım doğuma
twinsmom__ YesimAykut pazartesi doğuma alıyor beni öner hoca Riskli bi hamileliğim vardı zaten, rahim ağzı 10mm’e düşmüş bi bebeğimn solunumu çok yavaş beklemeyelm dedi İnşallah hayırlı olur Tanıdık başka bi doktor göndermişti beni öner hocaya Bilgisine çok güveniyorum demişti o nedenle tanıştık
twinsmom__ YesimAykut merhaba, sizinle çok önce Dr. Öner bey için konusmustuk doğum yaptınız mı merak ettim
YesimAykut Aylizinannesii kocaeli aktif hastanesinde canım, detaylı ben ağustosta yaptırdım 2500 verdim, gayet güzel baktı renkli foto da verdi herseyi anlattı video da çektirdi eşime, bayağı iyi bir perinatalog
Evrimnbe Aylizinannesii bende bu ay gidicem eray çalışkana nakit 4250 kredi kartı 4850 tl çevremizde çok önerildi doktorum da önerdi