Korkma cnm ben korkamadan bi baktim doguma alinmisim acil sezeryandan son 33 diyordum suan 3 günlüğüz allahim gücünü de veriyor sabrini da allahim isini kolaylastirsin korkulacak birsey yok inan ki ama sezeryan da olursan belden ol ki saglikla bebisini emzirebilesin ♥️