Arkadaslar suan 6 haftalik gebeyim bende ogrendigimden beri akıntı oluyo baaya sarı sulu akinti
Bazen beyaz . Sizdede oldumu normal bi durummu. Hamile olmadan once mantar vardi fitil ilac kullandim ertesi ay iyilesmismistim hamile kaldim mantardan mi acaba diyorum ama doktora gittigimde bir suru kan vs aldı sonuclarima temiz dedi kanda cikardi yoksa demi