Cbkszn biberon phılıps avent natural response aldım bitane küçük boy cam 0m+ yazıyor birtane büyük boy cam aldım onda da 1m+ yazıyor. Herkes cam alma vs dedi düşüp kırılma açısından ama ben cam olarak daha sağlıklı buluyorum ve koku olayı illaki oluyor geceden sabaha kadar bekliyor içinde mama olsun süt olsun. Bir de phılıps avent ultra air nighttıme 0-6 ay olan emziğini aldım 2 adet oluyor içinde bence emzik olarak da yeterli olur