Nur67 Kızlar test yapsam çıkar mı korkuyorum hiç de umudum yok ama bilmiyorum gecen çok fazla ağrım vardı suan hala bel ağrısı dışında ağrım da akıntım da yok.
Innerglow Nur67 hadi yap nur bende yapmak istiyorum ama benim daha 8 günnvar yap hadi geçikmen olunca tekrar yaparsın canım
Arica-06 Nur67 Nur67 bende kaset test yapmıştım negatifi görünce üzülmüştüm ama erken diye ümitsizliğe kapılmak istememiştim bakalım şimdi kanda çıkar inşallah
zlemceylan Nur67 canım belki çıkabilir inşallah vardır ama eşin böyle hissettiyse bence bir dene olmazsa çıkmazsa yani gecikmeni beklersin 🥰
Afranaz Nur67 bende aynı durumdayım bat 7 ama hiç bir belirtim sadece sık wc ye çıkar oldum oda psikolojik mi artık bilemiyorum ☺️
Innerglow Nur67 olumsuz düşünme geçilince tekrar yaparsın diğer ay tekrar değerlendirirsin canım stres üzülmek iyi gelmiyor maalesef sağlığımıza
Arica-06 Kızlar bende sat 3 eylül dayanamadım bugün geldim çıkar inşallah ayın 17 ve 19 unda lekelenmem oldu akıntıyla birlikte dün çok duygusaldım eşim dedi sen hamilesin en son hamileyken duygusalsın demişti dayanamadım geldim umarım çıkar bana dua edin
Arica-06 Bende öyle düşündüm ondan geldim bende dayanamadım eşimin hissiyatını bir deneyim dedim ilerde belki olursa çocuk anı kalır 😅
Arica-06 Benimde cuma günü evlilik yıl dönümüm normalde o zaman yapmayı düşünüyordum belki hediye olur bize
Nur67 Innerglow 12-14 gün arası diyorlar ama bilemedim yeni gördüm de çok fazla akıntım var şeffaf ve sarıyla karışık büyük ihtimalle adet olucam 😓