12 eylülde kürtaj oldum 9 gün açık pembe kanamam oldu bitti ve bugün kürtajın 20. Günü pembe lekelenme var adet mi oluyorum acaba bu kadar erken okunması normal mi adet belirtilerim de var bel ağrısı adet ağrısı ve 1 haftadır göğüs ağrısı kürtajdan sonra 20 gün içinde adet olan var mı