Esrabyndr Bebiş gelecek gibi değil doğum için neler yapmam gerekiyor acaba birde günde kaç tane hurma yemek lazım
Bendiyebiri_ Esrabyndr bende 38+4 burada bekliyeyim yürüyüş merdiven inip çıkma yapmama rağmen ne sancı var ne başka bişey
Birtutambebek Esrabyndr becnce bişey yapma o geleceği zamanı bilir kızdırmamak lazım inatlaşmasın 😊 benim ilk oğlum 38.6 da geldi şimdi 36+4 olduk diğer oğlum ne zaman gelir Allah bilir ama tek isteğim zamanında gelişimini tamamlayıp gelsin
Birtutambebek Esrabyndr bide hiç bişey yapmasanda bı anda geliyor benim öğlen nisan geldi akşam sancılar başladı 4 dk da bire düşünce hastaneye gittik sabah doğurdum
Zeh-ra Kizlar 39+5 🥲 ne bir sancı, ne bir ağrı kasılma, hiçbir belirti yok. Kaç haftadır da hurma,squat, pilates yapiyorum. Olmayınca olmuyor galiba 🥲
Arzu1_ 40+0 olduk bu gün, hala bekliyorum. Hafif bel ağrıları, bacak ağrıları var. Ara bir sancılar oluyor, ama çok düzensiz. İnşaAllah bu gün gelir bebişim. Beklemek çok yoruyor insanı.
Esrabyndr Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize bakalım kızlar artık ne zaman gelmek isterlerse 😂