Beyazmelekkk merhabalar. Bizim ikili testte sonucumuz 111/1 geldiği için doktorlar yapılmasını istedi. Ense kalınlığı 1.5 ultrasonda şu anlım başka belirti yok. Benim de yaşım 27 🥹 Perşembe günü fetal DNA için kan verdik. Günler, geceler sanki hiç geçmiyor. Bir şekilde günü geçiriyorum bir tane daha evladım var. ama sanki öylesine, sanki bu hayatı yaşamıyor gibi aklım fikrim hep bebeğimde, çıkacak sonuçta 😢😢