Papatya-1234 Dün verdiğim kan testinde demirim 7 çıktı. Sonucu daha doktora göstermedim. Sizlerin demiri kaç?
Eylul41 Papatya-1234 benim 10 cikti sabah ac karnina gyno ferro kullaniyorum birde kahvaltidan sonra reganasis kullaniyorum multivitamin ama icinde demirde var surekli kansizlik titreme üşüme yaşıyorum ben
Gamze3406 Papatya-1234 benim 2,5′ a kadar düşmüştü damardan ferinject verdiler bir hafta sonra 360 oldu.
Papatya-1234 Kullanıyorum aslında en son 30’du şimdi 7’yi görünce şaşırdım. Sabah akşam kullanmam gerekecek sanırım
Papatya-1234 Eylul41 benim hamilelikten önce de düşüktü zaten genelde düşük ilaçla toparlanmıştı. Hamileyken düşük olması biraz sıkıntı işte ilaçla düzelir İnşallah
Seliin1 Benimde 9du ilaç fayda etmiyor diye doktor damardan serum taktırmam gerektiğini söyledi 2 tüp taktırdım canım şuan 12 olmuş bidaha gerek görmedi
Papatya-1234 Seliin1 damardan demir için sadece demir değerine bakmıyorlar diye biliyorum sizin hemoglobinde mi düşük acaba?
selencinaar Papatya-1234 valla pekmez üzüm diyokar ama hiiç içim almıyor ilaç almak daha kolayıma geliyor😂
immmzaben Ya benimde ferritin 3.2 olmuş baya düşmüş doktordan ferro sanol kullandırıyor ama damardan takviye kendimiz mi istiyoruz? Doğumum geldi nerdeyse bu şekilde doğuma girmek istemiyorum hepten halsiz kansız kalırım diye
Papatya-1234 immmzaben hemoglobin değerinizi biliyor musunuz? Demir tek başına damardan takviye gerektirmiyor diye biliyorum. Doktorunuza sorun tabi yine de