Mervealya1992 Yaşım 32 normelde 2 li3 lü yaptırmıvaktım bebekte beyinde kist gorununce 3lüye yetiştiö cunku 16 haftaya ladar bısey yoktu amniyosentsz onerdi ama dusunmuyorum ne gerek varki sizde bakın bi https://imgyukle.com/i/CYvmJY
Mervealya1992 Mervealya1992 yaştan dolayı riskli diyor bılemedım dedıgım gibi asla yaptırmayı dusunmuyordum beynınde kist cıktı diye yaptır dediler ayrıywtten burun kemıgı normel ense kalınlıgı yok