32+2 deyim. 7-8 hafta öncesinde genital sol tarafta şişlik oluşmaya başladı ağırlıkla alakalı olduğu söyleşi doktor baskı yapar oraya ağırlık olur dedi fakat 2-3 haftadır varis tarzı büyük sivilce veya mantar tarzı bişeyler oldu ne olduğunu bende anlamadım normal doğum yapılmıyormuş böyle olunca sizde de oluştumu yada yaşayan nasıl bi çözüm yolu buldu lütfen yardım edin aşırı batma ve acı hissi veriyor korkudan ağlıyorum hep normal doğum istiyordum başıma gelen çok sinir bozucu