Kubraalp67 35+6 haftalık hamileyim kızlar dün öğlenden beri kasıklarımdan belime bacağıma vuran geçmeyen bir ağrı var. Doğrularak yürüyemiyorum resmen iki büklüm kaldım. Doğum belirtisi olabilir mi kızlar dinlenip duş almama rağmen geçmiyor hiç.
dlrbdrd Kubraalp67 dinlendiğiniz halde geçmiyorsa doğum sancısı olabilir ama mesela daimi bir ağrı mı yoksa girip çıkan bir ağrı mı
Kubraalp67 dlrbdrd dinlendiğim halde geçmiyor maalesef iğne batıyor çıkıyor sanki. Sadece biraz diner gibi oluyor ondan sonra aniden tekrar başlıyor.
Kubraalp67 ZeynepDuru17 sancıdan başka bir belirti de yok ama sanki göbeğim aşağı inmiş gibi hissediyorum dünden önce baya yukarda göğsüme yakındı karnım. Doktorum biraz daha bekle dayanılmaz olursa gel dedi.
dlrbdrd Kubraalp67 muhtemelen doğum sancısı olabilir canım sancı sayarla sancılarını takip et düzenli şekilde 5 dakikada 1 gelmeye başlayınca hastaneye gidersiniz sancı yeterli bir belirti zaten farklı bir belirti olmasa da doğum başlamış olabilir Rabbım kolaylık versin
Kubraalp67 dlrbdrd takip ediyorum henüz o kadar sık değil sancı arası dakikalar. Hayırlısıyla inşallah bakalım ne olacak. Çok teşekkür ederim 💕🌸