Brconr Kızlar 5+3 de kese gözükmez mi ? 26 sında gittiğimde beta 900 dü rahim kalınlığı 15 mm bugün gittim rahim kalınlığı aynı fakat kese bile gözükmedi
orkidemm_ Brconr canım betan düşük kesenin gözükmesi için doktorum dün bana 1500 üstü 2000 de ya da 5000 de net gözükür demişti benim Dün kalınlığım 18 mm di
Brcuburci Brconr bir kaç gün sonra görünür bence geç döllenme oluncada geç görünüyor beta 6000 falan olması.lazim.karindan kese icin
orkidemm_ Brconr ben 25 inde öğrendim o gün kan verdim bir de 27 sinde bir de dün 15 gün sonra gel dedi doktorum o yüzden yükselir betan ama rahim kalınlığın için birşey dedi mi
bade25 Brconr herkesin hemen görünmüyor canım benim bütün tanıdıklarım 6.haftada gördü. Dün doktorum da beta 2000leee gelmeden göremiyoruz dedi. Ben de seninle aynı durumdayım çok sabırsızlanıyorum ama burda okuyup okuyup kendimizi iyice strese sokuyoruz
Brconr orkidemm_ hayır söylemedi ama 5 gün önce beta 900 dü şimdiye yükselip gözükmesi gerekirdi bence
orkidemm_ bade25 ya işte onu tam bilmiyorum ama doktorun daha iyi bilir tabi bana biraz az gibi geldi ben 53 değerle öğrendiğim de 17 mm di
Gunes10 Brconr karından mı baktı karından baktıysa görülmemesi çok normal çok küçücük biz karından benimde gözükmedi vajinal ultrasonla baktığında gördük çok şükür sıkıntı yapmayın görürsünüz inşallah değerleriniz güzel artmış ☺️
Neslhn Geç döllenme olmuş olabilir benimde doktorun hesaplamasına göre 6 haftalıktı gözükmüyordu ama bana göre 5 haftaydı 1 hafta sonra vajinadan gözüktü sonraki bir hafta karından gözüktü o yüzden endişelenme bence bi haftaya gözükür inşallah ☺️
gezentianne Brconr Canım son adetin ne? Benim de görünmedi alttan baktı cok küçük dedi canım sıkıldı bugün