Klomen kullanmıştım bugün adetimden 17. Gün ama ovulasyonda hiç yumurtlama yok doktora gittim bir tane kiste çevirmiş 2 tane de yumurta oluşmuş eğer ilişkiye devam edersen ikiz üçüz olabilir dedi. Ama üçüzde çok zor olur yani. Kendi doktorum başka şehirde o da çok küçük bir ihtimal çoklu gebelik sen devam et kist regl olursan atılır zaten dedi ama ben yinede korktum bu kist tehlikeli bir şey mi acaba