S3lin8767 bnmde ilkinde bebek sıkışmak uzereydi karnima bastirdi ebe bastirma dememe ragmen cunku annemde dogum yptiginda hem karnina bastirmislardi hemde bebek sksmisti kardesimin kolu sakat kaldi korkuyordum. 2. dogumumda da o kdr cok squat yapip yoruldum ki ikinma zamani yorgunluktan ikinamadim ebe tam karnima bastirmaya geldi korkudan kendimi geri cekip bi ikindim ikinmamla yirtilmam afedersiniz bir oldu