Serife2709 3 aylık hamileyken 4-5 saatlik yolculuk yaptim ve düşük riskil vs yoktu. Doktora sorarak çıktım hatta ama öldüm öldüm dirildim. Yol boyu bel bacak ağrısından ağladım. Gideceğim yere vardiktan sonrada her gece acildeydim kanamam felan oldu. Korkutmak istemem herkesin bünyesi farklı ama bence bu süreçte yolculuğa çıkmamak daha iyi olur. Ha kendi arabanız vardır yatarak gidersiniz orasını bilemiyorum. Ben otobüsle yolculuk yaptığım içinde boyle olmuş olabilirim.