Buse_yalcin valla bende böyle acıma gibi sancı , sanki içimde yer açılıyor bişey kesiliyor gibi,sanki balon gibi bişey şişiyo içimde o bana baskı ağrı yapıyo gibi birden bire başladı ben ayaklarımı üşüttüm sandım cuma günü detaylı ultrasyona giricem oyuzden doktorada gitmedim ama burda çoğu kişi normal olduğunu söyledi