KurabiyeninAnnesi123 Papatya-45 doktor öneriyor vurul demişti bana 2. De ebem gerek duymadi saglik ocagindaki 2.5 yıl var arada hala etkisi sürüyor yapmayalm demişti
Emos42 Papatya-45 ben henüz doğum yapmadım ama doktorum zaten hastane ortamında doğum yapacaksın paslı birşeyle karşılaşman mümkün değil dedi erken doğum riskim var diye iğne yaptırmama izin vermemişti
Deletedmom_116 Papatya-45 Bı jere vuruldum ikinciyi doktor onermedi riskliydim erken doğum riski falan vardı . Bir sorunda olmadı . Sonuçta Pasli biseyle kesi Atımiyirlar yada pis ortamda olmuyor doğum . Eğer ki çivi vs batarsa bıçak keserse ucu kotuyse diye bı tane yeterli buldu doktor
glycnkrt Papatya-45 2 gebeliktede vurulmadım. sorun yaşamadım. şuan ikinciyi doğurmadım ama sanmıyorum bi sorun olacağını
Papatya-45 Emos42 bende özel doktora sordum için rahat olsun yaptırmana gerek yok dedi benim de basında riskliydi ama hemşire bu gun ısrarla 1 tane de olsa yapalım dedi sezeryanda ne kadar ortam temiz olsada mikrop kaparsın dedi bide yara hemen iyileşmez diyorlar o yuzden sordum
Fulya90- Serap09 tetanoz asisiniz erken doğumla alakası olduğunu düşünmüyorum sadece hastanede paslı yada küflü birsey kullanacağı için vurulmuyor elinizi paslı bi bıçak kesti yada yolda yürürken ayağınıza bi çivi girdi o zaman ne yapacaksınız bide işin bu kısmını düşünün.
Serap09 Fulya90- maalesef kendi tup bebek doktorum onermiyorum dedi erken doğum yaşamak istemem hastane giderken öyle bir durum olmaz öyle bir ortamım yok ben kendi doktorumun dedigini yazdım vurulmak yada vurulmamak kişiye kalmış tabiki başka mikroplardan korumaz sadece paslı bir çivi olsun pasli bir alet batmasi sonucu oluşan bir durumdan ötürü olur diye biliyorum
EceQueen Tetanoz olmadan 4 ameliyat oldum daha önce, şimdi de sezaryen olacağım. Aynı şey bence, ameliyatlar öncesi tetanoz vurulmuyoruz sonuçta hiç…
cansupolat Papatya-45 benim 26 aylık bebeğim var 14 haftalık hamileyim ebe ne olur ne olmaz tek doz vuralım dedi
Evhamlikurabiyeanne Ben vurulacagim hafta bebekle ilgili sorunlar oldu stresli dönemdi aklima asi gelmedi sonra 26.haftada vurulmaya diye gittim aile hekimliginde kalp sesi dinlemeden asi yapmadiklarini soylediler tamam dedim dinleyin yapin madem ebe dooplerle dinlemek istedi kalp atisini düsük buldum acilen doktora git vuramam ası bu durumda dedi apar topar gittim bebekle ilgili baska sorunlar cikti vurdurmak nasip olmadi sonra haftasini kacirdik cok sükür sorun olmadı vurdurun ama bence siz yine de. Bende bir sey olmadi diye sizde de olmayacak diyemeyiz.önceki hamileligimde de tek doz olmustum doktor tek doz yeter demisti
Bergamot Papatya-45 bu aşıyı kendiniz için olduğu kadar bebeğinizi de yenidoğan tetanozundan korumak için yapıyorsunuz. Siz aşı olduğunuzda antikorlar bebeğinize de geçiyor. Bebeğinizin doğum esnasında ya da ilk aşılarını olacağı sürece kadar steril olmayan bir metalla temas etmeyeceğinin garantisini kimse veremez. Olmaz demeyin binde bir ihtimal dahi olsa bebeklerde ölümcül oluyor.. İlla paslı olmasına gerek yok steril olmayan bir metal yeterli.
Gizem-1009 Papatya-45 ben dün vuruldum ilk dozumu ölüyorum resmen ayağa kalkacak halim yok başka vurmayacam
Fulya90- Zeynepgmsbs61 kişiden kişiye değişebilir bende sadece kol ağrısı yaptı 1-2 gün öyle halsizlik gibi birsey görülmedi bende