68pembemavi01 Se11 Bende kavuşuyorum inşaAllah pamuk kızıma 1 tane pamuğum vardı 2 olacak 👶💗1 tane de paşam var.
Deryadgm Se11 banada 1 kasım dedi doktorum ama o zamana kadar beklemez gibi geliyor kızçem hayırlısı bakalım hepimiz sağlıkla kavuşalım inşaAllah🤲☺️