Fatmaykt bilmiyorum ki canım zaten ben hep bulanık görüyorum oda tansıyonum dusuk dıye doktora sordum yeter ki yüksek olmasın tansıyonun yukselmesı gebelık zehırlenmesıne erken Doğuma yol Acar dedi dusuk olması sadece sana halsızlık verır ama bebeğe bir etkısı olmaz dedi rahatladım ama kaşıntı baharatlı yiyorum ondan mı acaba diye düşünüyorum