Damlanur23 Selam kızlar dün yaklaşık 6 haftalık 2. Gebeliğimi öğrendim Etlik şehir Hastanesi’ne başlamayı düşünüyorum doğum yapan yada oraya takipli olanlarınız bilgi verebilirmi 🥰
Serap09 Damlanur23 tavsiye etmiyorum asistan her hafta değişiyor ve yanlış şeyler söyleyip insanı başka hastaneye sevk ediyorlar zubeyde hanımı öneririm en azından bilgililer yaniltmiyolar
aaydingulsahhh Damlanur23 oraya takipliyim 30 haftalık gebeyim başından beri hiçbir sorun yaşamadım.. Sait erbey ve Sümeyye mermi ye takipliyim ikisi de birbirinden iyi güler yüzlü ilgili doktorlar
Lugesya12 Bende 30 haftalık hamileyim oraya takipliyim şimdiye kadar bir sorun olmadı çok şükür sorduğum sorulara felan cevap aldım inşallah hep iyi insanlara denk geliriz doğumuz da güzel olur tek korkum doğum🥲
Damlanur23 Lugesya12 İnşallah canım daha keseyi bebeğide göremedim insallah görürüm cuma günü gideceğim