elifatma1234 Krasivyy ameliyatlar korkutuyor işte. Bebek için katlanıcaz artık. Ameliyat olanlardan da yorum olsak çok iyi olur
ozzznur Merak ettim yaşınız 20 ve altımı bir gebe eğitmeni 20 yaş ve altıbdakilerde t rahim olut sonra gelişir demişti
Secda elifatma1234 canım bende 3 hafta önce rahimimin t olduğunu öğrendim ve histeroskopi olmam gerektiğini söyledi doktor bebegin tutunabilecegi alan yok ki dedi nasıl bebek olsun dedi bende 14 aylık evliyim hiç gebelik gerçekleşmedi başka bir sıkıntıda yok değerlerimiz normal tek sıkıntı t şeklinde olmasi mis subatin başında histeroskopi olacağım allahin izniyle iyi sonuçlarını inşallah hepimizin tavsiyem kesinlikle ol engel kalksın ortadan doktorum dediki bunu yapmasamda sen gidip tup bebek bile istesen olmaz dedi
elifatma1234 Secda bende 9 aylık evliyim, bende de hiç gebelik gerçekleşmedi bu zamana kadar. Histeroskopiden sonra hemen toparlanıp bebek denemelerine başlanabiliyor mu, yoksa belli bi süre sonra mı
Secda elifatma1234 bana doktorum dediki histeroskopi den sonra o ay rahimini toparlayacagiz ondan sonra denemelere başlayacağız dedi ben ilaçlar vereceğim dedi o şekilde ama sende gün al derim benim yengem de yapisiklik vardı oda histeroskopi oldu 3 ay sonra gebe kaldi
Tuem12 elifatma1234 canım benım rahmım tam t degıldı fakat rahım ıcı dardı yanı t rahimdede rahım ıcı dar oluyor buda erken doguma gebe kalamamaya kadar gidiyor. Ben hıstereskopi oldım rahim ıiçi genişletildi. Ameliyat zor bır amelıyat degıl ben tüp bebek merkezinde drum yaptı 20 dk surdu cıktıktan sonra bıraz agrı oluyor ama 2 saat sonra taburcu oluyorsun vajınal muayene gıbı o sekılde amlıyat korkmana gerek yok bence hamıle kalmadan amelıyatını ol hıstereskopi amelıyatı ıle duzeltıyorlar. Cok gecmıs olsn
Dilekdamla elifatma1234 T değil de benim rahmim de Y şeklindeydi. Hamile kalırsam bebrğin gelişmeyeceğini düşeceğini vs söylemişti doktor bana. 2013 yılında laparoskopik histeroskopi ameliyatıyla düzelttiler rahmimi. 1 gece hastanede yatıp cıkmıstım.
Tuem12 Secda canım benım surec bıraz farklıydı tup bebek ıle hamıle kaldm cok sukur ama baska problemlerde vardı bızde ama sana tek tavsıyen ameliyat olman ınsallah sen sonrasında kendılıgınden hanile kalırsın
Burcak61 elifatma1234 ben t şeklini bilmiyorum ama benimkisi kalp şeklinde ve doğal olarak evlendikten 2 ay sonra hemen hamile kaldım bi sıkıntı yok şimdilik 13+2 yiz
Secda Tuem12 benim değerler normal cikti eşimin de öyle yumurtlama catlama hepsi oluyor inşallah histeroskopi sonrasında normal yolla hamile kalirim
elifatma1234 Tuem12 histeroskopide rahim şekli düzeltmek için balon kayuluyormuş sanırım size konulmuş muydu
petitehatunn elifatma1234 rahmimde perde olduğu için histeroskopi oldum ben de. Doktorda içeriye girince rahmiminde çok dar olduğunu ve genişletip bebeğe yer açtıklarını da söylemişti. Bana balon uygulaması vb yapılmadı. 2 ay sonra da tüp bebekle( eş sıkıntısından dolayı) hamile kaldım. şuan 13. haftamdayım.
Islim123 Aslibiyikasli merhaba benimde rahmin t şeklinde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı çok korkuyorum düşük olur diye