Merhaba kızlar şu an bunu düşünmek için erken mi bilmiyorum 23+5 haftalık gebeyim kendim Çankırı da yaşıyorum ama doğumu Ankara Bilkent şehir hastanesinde düşünüyorum hastahaneye aramız şahsi arabam ile iki saat doğum yönünden gözüm pek korkmuyorum ilk gebeliğim suyum geldikten sonra yola çıkar giderim diyorum ama bı yandan da içimde bir korku oluyor acaba geç kalır mıyım diye tecrübeli anneler den bir yardım alabilir miyim 🙏🏻