Canım bence bir iki ay daha bekleyin. Yumurtalama tarihlerini takip edip o günler deneyin. Bide gün aşırı yapın diyolar öyle olunca da oluyomuş. Bende hemen kalamadım hamile 4. Ayda falan kalmıştım sanırsam ama öyle çok düşünüp üzerinde durmadık akışa bıraktık öyle yapmayı deneyebilirsin çünkü stres de etkiliyo insanı aa neden olmuyor falan diye