akkaya_1234 bir kere olduysa bir şey olmaz ama dikkat edin gerekirse gece kalkıp ölçün şekerinizi düşükse bir şeyler yiyin şekerli. Benim gece şekerim 56 ya düştüğü an ben el titremesine uyanıyorum gün içerisinde de şekerinizi ölçün 70 ten düşük olmamasına dikkat edin 70 ten aşağı düşerse mutlaka bir kaşık bal bir küp şeker gibi gıdalar tüketin. Şeker düşüklüğü şeker yüksekliğinden daha kötüdür bebek doğunca şekeri düşebilir. Tekrarlanmaması için özen gösterin doğuma kadar her sabah açlık şekerinizi ölçüp doktora gösterin