Bahar1316 19+3 hamileyim gribim 1 haftadır ilaç kullanmamak için hep bitki çayları içtim ve kustum sabah kalktığımdan beri sol kasigimda agri batma var belime vuruyo perşembe günü detaylı utrasyonum var hastaneyede gitmedim bunun için..