Merhaba bu ameliyatı olup memnun kalan var mı, göğüslerim maalesef çok büyük ve sarkık eşimde maddi ve manevi yanımda yaptirmamda sakınca yok,instagram da Ayşegül Sivri adında bi doktorda olmayı düşünüyorum şuan 8 aylık hamileyim ve emzirme bittikten bi kaç ay sonra yaptırmayı düşünüyorum. Bu durum artık estetikten çıkıp sağlık ve ihtiyaç haline geldi bende ,benim gibi durumda olan var mı?