Kızlar merhaba. Bir oğlum var 6 yaşında. 2.ye hamileyim ve 15 haftalık. Dün cinsiyet öğrendik ve kız beklerken oğlan çıktı. Bende kız çok istiyordum. Biraz hayal kırıklığı gibi oldu. Demek ki hayırlısı buymuş. İli erkek annesi olmak nasıl bir duygu bana biraz anlatır mısınız 🫣😁