Fulya_6 Anneler selam Biz 5 aydır deniyoruz ama olmuyor belki yumurtlama günlerimi tam takip edemiyorum belki başka şeyler bilmiyorum ama çok üzülmeye başladığım için bugün randevu aldım. 1 saat sonra gideceğim ama sosyal anksiyetem olduğu için doktorlarla konuşmaya zorlanıp çekiniyorum. Ne demem gerekir nasıl konuşmalıyım, yardımcı olursanız çok mutlu olurum👐🏼
Satisati Fulya_6 benimde 4 ay olmadı üzülmeyin doktora gittim Doktor soruyor kaç aydır deniyorrsunuz diye bir yıl diye şöyle beş ay deme bjr yıldır çocuğumuz olmuyor de o gerekli testleri yapacaktır zaten bir yıldan daha düşük bir ay söyleyince önemsemiyor normal deyip gönderiyor
iremhzl Fulya_6 ben bebek dusunmeden once kontrole diye gittim alttan muayene etti boyle seyler yaptirdinizmi hic? 5 aydir deniyorum ve hic muayene olmadim derseniz de bakar cunku neyiniz olup olmadigini bilmiyosunuz bana bakmisti kucuk myomun var dedi yumurtalik seyine bakti bidaha kontrole gidememistim hatta kendim bakmistim sonuca vitamin filan vermisti
surprizbebe Fulya_6 dümdüz gireceksin mevzuya. Çünkü o bir hekim. Sosyal iletişim olarak değerlendirme. Ayıplama yargılama gibi şeyler olmaz yani
mervedmrcn Fulya_6 1 yıl korunmasız ilişkiden sonrasında tedavi başlanıyor onun öncesi normal kabul ediliyor. Ben 7 ay denedim olmıcak herhalde dedim 8. Ayda hamile kaldım, siz biraz daha bekleyin yumurtlama günlerinizi takip edin şuanda doktora gitmeyin bence ama yine de siz bilirsiniz
-guzelanne1 Fulya_6 canım ben 6 ay demiştim daha erken aslında ama bakalım dedi ve polis çıktı ameliyat oldum sonra pcos çıktı yani beş ay onlara bazen az gelse de gayet uzun bir süre en azımdan alttan muayene eder ve çok önemli bir şey varsa söyler bence
Busraaa22 Fulya_6 1 yıl hamile kalmazsanız eğer ondan sonra gidersiniz kafasına takmayın bende takmıştım hiçbir problem de yoktu biliyordum kafama takmadığım düşünmediğim bir dönemde 8 aylık evliydik hamile kaldım rahat olun o nezaman geleceğini iyi bilir sevgiler 🤩
-guzelanne1 Fulya_6 bende çok zor ikna etmiştim kendimi hatta son saniye gittim randevuma ama sonra içimde olanları görünce iyi ki gelmişim geç bile kalmışım dedim sizde gidin illa kötü bir şey çıkacak değil ama içiniz rahat eder
Balkokulum11 Bence doktora gözükmelisiniz , bütün tahlillerinize bakar içiniz rahat olur en azından, bizde 2. çocuk düşünüyoruz bir hafta sonra bende gidip muayene olacağım 🌸 rabbim isteyen herkse sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 💙🌸
-guzelanne1 Fulya_6 insan böyle karasız olunca tüm aksilikler de onu buluyor 😅 bence vaz geçmeyin tekrar gidin
Sefika__ Ben de 3 aydır deniyorum şimdi kadın doğuma girdim daha çok erken istersen ilaç başlayalım dedi bn istemedim yumurtalıklarımda bi sorun yok bi kist te yok anlamadım neden olmuyor
_busss Bende 1 yıl olmadan gittim hormon testi baktı smear vajinal muayene enfeksiyon çıktı fitil verdi tabi ki gidin daha önce test vermediğime pişman oldum daha önce başlardım tedaviye